lauantai 10. joulukuuta 2016

Anoreksia -video

Vähän vakavammalla aiheella tällä kertaa. Olen jo pitkään pyöritellyt mielessä tätä videota, mutten ole uskaltanut sitä toteuttaa. Tätä videota on ollut raskas tehdä.  
Haluan varoittaa, että osa kuvista voi olla haitallisia. Valitsin näitä kuvia siksi, että tämän sairauden raakuus näkyy todellisuudessaan: se ei ole kaunista, vaan hengenvaarallinen sairaus. 
Sairaskertomusta on toivottu jo pitkään, mutten ole pystynyt toteuttamaan sitä. Niinpä tässä on jonkinlainen kuvaus siitä, miten sairaus eteni ja mistä parantuminen alkoi. 
Uskon, että tällä tarinalla tulee olemaan onnellinen päätös.

5 kommenttia:

  1. Oot uskomaton, tuli itku onnesta <3

    VastaaPoista
  2. Ihan mieletöntä, oon todella ylpeä susta ! <3 Olen seurannut blogiasi alusta asti anonyymina ja muistan nuo pahimman ajan kuvat ja kuinka surullinen olin puolestasi silloin :( ihana nähdä että olet nyt parempivointinen ja tehnyt itse sen suurimman työn. Itsekin lähes 10 vuotta syömishäiriötä sairastaneena ja useamman vuoden alipainossa kituuttaneena saavutin vasta hetki sitten normaalipainon jota toisinaan on vaikea hyväksyä, vaikka kuten itsekin videossa totesit: Olet edelleenkin TOSI pieni. Pitäisi iskostaa se omaankin päähän vaikka on niitäkin hetkiä kun olen ylpeä itsestäni että olen taistellut tieni tähän kuten sinäkin. Ihanaa joulunodotusta, oot huippu ja mun lempibloggareita! :¨) <3 : M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Noita vanhempia kuvia ajatellessa ihan järkyttyy, miten huonossa kunnossa on ollut - ja että on vielä julkaissut niitä kuvia blogiin. Onneksi nyt on kuitenkin ihan eri meininki, enkä enää takaisin tuohon kuntoon halua.
      Saadaan molemmat olla ylpeitä! Parantuminen on vaikea ja raskas tie, mutta ollaan selvitty näin pitkälle. Välillä on tietysti vaikeampia päiviä, mutta niistäkin selvitään. Kehonkuva paranee hitaasti - mutta jonain päivänä voi jopa huomata näkevänsä itsensä pienempänä, kuin sairaalloisessa alipainossa näki. Olet tehnyt tosi suuren työn ja saat olla siitä todellakin ylpeä! :-)
      Ihana kuulla! ♥ Hyvää joulua myös sinne!

      Poista