torstai 7. huhtikuuta 2011

Sad banda

Mihin kaikki lukijat katoaa? : <

9 kommenttia:

  1. Elä huoli, sulla on niitä puolet enemmän kuin minulla XD !!!
    Niitä tulee ja menee

    VastaaPoista
  2. en tiedä lukijoista, kyllä niitä lisää tulee :---) MUTTA NIIN, OOTKO VAIHTANUT NYT ULKOASUA VAI OLENKO VAIN HIDAS HUOMAAMAAN?

    VastaaPoista
  3. minultakin katoaa niitä, mutta täällä olen ainakin minä. (:

    VastaaPoista
  4. Hei vain Atsume! Ilmoittaudun yhdeksi lukijaksi, muutamia kuukausia oon jo lueskellutkin kommentoimatta, hups. Tupsahdin blogiisi etsimällä Bloggerin listoilta lahtelaisia... Se on mulle erityinen paikka, sillä sinne tuli sitte synnyttyä...

    Kovasti tuot mulle mieleen omat sh-kokemukset teini-iässä & oot todella rohkea kun taistelet noinkin hyvin tuota katalaa sairautta vastaan ja annat sille kasvot pitämällä tätä blogia.

    Itse muuten lueskelen sun blogia RSS-syötteiden kautta kännykällä, siinä ei olekaan sitten muuta toimintoa kuin tekstien ja kuvien katselu =D joten en osin siitäkään syystä ilmoittautunut lukijaksi.

    Sullahan voi tästä päätellen olla paljonkin lukijoita, jotka piileskelee =)

    Mahtavaa viikonloppua sulle Atsume!

    xoxo
    Nicki

    VastaaPoista
  5. Karpo: No hihih, ihan totta tuokin! :--) Mutta mulla on se sadan tavoite kumminkin.. XD

    APPLEJACK: Juu, vaihtelen sitä aina vähän väliä, mutta pieniä muutoksia vaan, joten ei ole ihme, jos ei huomaa. :-) Jotain isompaa muutosta olis kyllä vuorossa seuraavaksi!

    Immortal: Kiitoksia! ;'') ♥

    Varjo: Niinno niimpä se kai on, että niitä lukijoita tulee ja menee. :--) Ja kiitos! ♥

    fashion fan: Hih, ihana kuulla :--) ♥

    evu: Kiitos sinullekin, on hyvä tietää, että on lukijoita, jotka on ja pysyy jatkossakin! ;))

    Nicki Coco: Oi, ihanaa, että tulit kuitenkin nyt kommentoimaan! :--) En tiedä siitä rohkeudesta, mutta mitäpä sitä suotta salaamaan.. Niin ja toivon, että myös niitä piileskeleviä lukijoita on! ♥ Kiitos kommentista, tuli hyvä mieli!

    VastaaPoista