sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Päivä 5 – Mitä on rakkaus?

 Niin kuin olen jo aikaisemmin kertonut, olen hieman huono kaikessa romantiikkaan liittyvässä. Haasteessa on kuitenkin edettävä, joten yritän parhaani. Keskityn enemmän ystävyyteen ja perheeseen, mutta ehkä tänne eksyy mukaan jotain muutakin.. 

Rakkautta on:



Hymy: ihan kenen vai ja missä vain! Hyväntahtoinen hymy pelastaa päivän!



Kosketus: halaus, hiusten pyyhkäisy, kädestä pitäminen,... Ihmiset pelkäävät kosketusta liikaa, vaikka se on yksi ihmisen luonnollisista tarpeista, keino osoittaa luottamusta ja rakkautta toiselle.



Kun joku pyytää syömään: välillä se unohtuu, joten jonkun täytyy muistuttaa..




Vapaa-aika: Se, kun istuu illalla sohvan kulmassa ja lukee kirjaa tai piirtää, kun kävelee auringon paisteessa ja kuuntelee musiikkia, matkustelee ja viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa... Ylipäätänsä se, että joku haluaa viettää aikaa kanssasi, on rakkautta!



Ymmärrys: Kun voi sanoa peilikuvalleen, että sinä riität, olet kaunis ja kelpaat tuollaisena. Myös muiden ymmärrys ja kun osaa lausua sanat ''kiitos'' ja ''anteeksi''.



Kaikki kuvat löytyy we ♥ it -osoitteesta! 

Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 - Ensirakkauteni
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja jokainen juttu kyllä pitää paikkaansa<3

    VastaaPoista
  2. Leena: Ihastuin taas joihinkin we♥it -kuviin googlen ainaisten tylsimysten sijaan. :--) Ja kiitos! <3

    VastaaPoista