sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Päivä 1 - Esittele itsesi

Löysimpä yhdestä blogista tällaisen haasteen ja päätin tietysti heti pistää vahingon kiertämään!


Eli hm, nimeltäni olen Mervi (sukunimeä en viitsi kertoa..) ja olen pian 17-vuotias. Käyn uudelleen yhdeksättä peruskoulun luokkaa, sillä jouduin viettämään yhden vuoden sairaalassa, enkä saanut suoritettua tarpeeksi kursseja. Sairaalasta pääsyn jälkeen sain tehdä valinnan, menisinkö mielummin puoleksi vuodeksi erikoisluokille vai koko vuodeksi luovalle luokalle. Ajatus luovasta luokasta kiinnosti enemmän, enkä ole päätöstä katunut! :')


 

Olin aika eläväinen lapsi.. Kaikki kutsuivat minua aina Memmuksi, vaikka vihasin nimeä yli kaiken. Tarhassa kuvittelin olevani oikea hiekkalaatikon prinsessa, minulla oli paljon ystäviä ja kavereita. Mainittakoon myös, että inhosin suklaata ja olin aina lähes oksentaa, kun joku sitä minulle tyrkytti! Kyllä on mieltymykset muuttuneet niistä ajoista! : o ♥

2009
2010
Rakastan erikoisiin (tai ainakin hieman omalaatuisiin) vaatteisiin pukeutumista ja olen leikitellyt vaikka minkälaisilla hiustyyleillä. Yritin nuorempana mahtua vaikka minkälaiseen muottiin - hevarista teinikanaan- mutta sittemmin kyllästyin yrittämiseen ja aloin pukeutua juuri sellaisiin vaatteisiin, kuin mieleni tekee. Tätäkään päätöstä en ole katunut! :-) Hiustyyleissä ja -väreissä on käyty läpi mm. puolisiiliä, puolipitkää, pitkää ja tosi pitkää, paloauton punaista, paprikaa, vaaleaa, oranssia, mustanruskeaa, platinaa, pinkkiä, sinistä,... joo, näitähän riittää. ♥
2011
  























































































































































Rakastan kaikkea makeaa ja suloista! Huoneeni on täynnä kirsikoita, muffinikoristeita ja värikkäitä rasioita ja esineitä... Rakastan myös (tuhansien muiden tavoin) tietysti herkkuja - suklaata, cookieseja ja jäätelöä. ♥ Enemmän kuin mikään suklaa tai jäätelö, minulle merkitsee kuitenkin ystävät, perhe ja lemmikit. 

2011
Olen aika tunnollinen koululainen, teen työni ajoissa ja pyrin aina lukemaan kokeisiin ja tekemään läksyt. Minulle on erityisen tärkeä toteuttaa lupaukseni (mistä tulikin mieleen, että täytyy pian taas jatkaa huovutustilausten tekemistä! :'D) ja pyrinkin tekemään päivässä mahdollisimman paljon suunniteltuja juttuja. Olen siis myös todella huono hidastamaan ja yritän puurtaa, vaikka olisin kipeänä.


Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

5 kommenttia:

  1. VÄHÄNKÖ OOT SÖPÖ TOSSA EKASSA KUVASSA PIKKUMERVINÄ! <3

    VastaaPoista
  2. Meitsiki alotti tän tekemisen, mutta niin kuin huomata saatoit aloitin kakkosesta :'D
    Itestäni on aina niin paljon, ettei mitää kerrottavaa enää ole XD

    Tästä tulee hauskaa~

    VastaaPoista
  3. evu: Hihih, vähän vesirokkoruhjeisilla kasvoilla, mutta mikäs siinä! ♥ ; )

    Bubble: Kiitos! ;-)) ♥

    Karpo: Huomasin sen, luin tietysti heti ihan innoissani! :--) Olisin itsekin melkein tahtonut skipata ensimmäisen vaiheen, että pääsisin noihin seuraaviin.. mutta toisaalta miun täytyy varmaan skipata tuo ensirakkaus, joten katsotaan nyt..

    VastaaPoista
  4. hihi kiitos :---) sinä myös - JA HIPPIPAKULLA MAAILMANYMPÄRI - eikumitä !

    VastaaPoista