sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään

Hmm, vähän mietityttää, että viitsinkö/uskallanko julkaista tänne mitään tarkempaa syömispäiväkirjaa.. En nimittäin ole mitenkään järin ylpeä syömisistäni, enkä todellakaan halua aiheuttaa mitään thinspo -tyylistä ilmiöitä tms, enkä myöskään halua, että syömistäni kamalasti vertailtaisiin.. Mutta tässä nyt näin pääpiirteisesti, että pääsen taas pian etenemään haasteessa! : )


Olen syönyt tänään mm. tuoretta ananasta ja Thai-keittoa, jossa oli mm. kylmäsavutofua. Keitto oli muuten todella hyvää, mutta _inhoan_ lämmintä sipulia ja pakasteporkkanoita keitossa. : // ...en varmaan toiste tee samaa virhettä, kun jotain ruokaa teen!
 

Illalla olisi tarkoitus vielä herkutella jäätelöllä! :--) Ja tuo LIDL:n Gelatelli-jäätelö on jotain niin ihanaa! ♥ :--)


Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 - Ensirakkauteni
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

4 kommenttia:

  1. mm, näyttää jäätelö kyllä hyvältä ^^

    VastaaPoista
  2. riri-peikko: Se oli ihanaa :') <3 ..muuten kyllä vähän arveluttaa tällaisten postausten tekeminen. : //

    VastaaPoista
  3. toivottavasti söit tänään muutakin kun vaan noi!
    mutta jätski näyttää hyvältä. nam.

    VastaaPoista
  4. evu: Kyllä mie tuolloinkin muuta söin, kirjoitin vaan ne suurimmat jutut :-)

    VastaaPoista