sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Pitennetty viikonloppu ~ mutta miksi se tuntuu niin lyhyeltä?

Huhhuh, kone on lagannut koko päivän ja viimein tämä toimii! Hermot on mennyt jo niin monta kertaa ja olen varmaan sata kertaa luvannut, että laitan vaan koneen kiinni, enkä edes yritä enää uudestaan. Meinasi mennä kaikki suunnitelmat uusiksi, kun joulukalenteri ei ladannut, eikä blogiin pystynyt kirjoittamaan!

Ja vuorossa taas...

                                           Shoppailua!


Ei mulla olisi ollut mitään tarvetta uusille korvakoruille, mutta Glitterissä oli alennuksessa.. Näissä lukee Meme, mitä ihmettä? Olen näköjään aika kuuluisa, kun mulle on nimikkokorviksetkin tehty! >: P


Haluan jouluksi punaisen mekon. Rakastan mekkoja niin paljon ja jouluna nyt kuuluu pukeutua punaiseen! Sopivaa ei meinannut millään löytyä, mutta H&M:ssä oli tällainen. Hintaa mekolla on 30 euroa, mutta äippä lupasi, että maksaa siitä kympin! Aika hyvä diili, vai mitä? ; )


Viikonlopun tehtävä saldo on aika laaja, mutta kunnollista asukuvaa en älynnyt napata! Päällä oli, tai no on, mintunvihreä mekko, vihreät housut ja joku random villaneule.  Mutta! Voisin nyt kertoa siitä, mitä olen saanut tehtyä:

○ kierrellyt läpi kauppoja (mihin ei ole ollut taas pitkään aikaan mahdollisuutta.. siis muualla kuin marketeissa ja kirppareilla.)
○ leiponut suklaakeksejä ja muuta pientä
○ lukenut matikan ja fysiikan kokeisiin (huh, hermot on meinannut mennä, mutta lopulta kaikki alkaa vaikuttaa melko selkeältä!)
○ kirjoittanut tarinaa ja runoja + lukenut vanhoja kirjoituksia (vihdoinkin olen saanut jotain tehtyä! :D)
○ katsonut elokuvan - The Nightmare Before Christmas -elokuvan, joka lukeutuu ehdottomasti suosikkeihin! Go Burton!

No eipä tässä muuta, menen nyt katsomaan vielä muutaman jakson joulukalenteria.. Ja hei! Onneksi huomenna ei ole koulua! :----------) ♥♥

1 kommentti: