sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Stylish blogger award

Varislapsi palkitsi minut Stylish blogger awardilla - ettekä arvaa, kuinka otettu olen tästä kunniasta! Onhan se nimittäin ensimmäinen blogini saama palkinto. :-) Ideana on siis kertoa seitsemän faktaa itsestään ja laittaa sitten palkinto eteenpäin enintään viidelletoista henkilölle. :--) Yritän nyt kertoa vähän sellaisia faktoja, joista kovin moni ei vielä tietäisi...

1) Olen pienestä pitäen pelännyt perhosia ja leppäkerttuja! Muita eliöitä en juuri pelkää, kunhan ne eivät tule      iholle ja nouse vaikkapa käsivartta pitkin..
2) ..aion silti / juuri siksi ottaa selkääni tatuointina isot perhosen siivet. Alunperin halusin tatuoida selkääni     kirsikan, mutta muutin ideaa hieman ja olen tästä nykyisestä suunnitelmasta aika innoissani! :-)
3) Rakastan ympäristön tarkkailua: kiinnitän huomiota pieniin asioihin, kuten vaikkapa kaverin uusiin korvakoruihin. Ja kehun tietysti aina, kun jokin vaate/hiustyyli/tms näyttää kivalta, koska kehujen jakaminen ja kuuleminen on aina niin ihanaa. : ) ♥
4) Lempivärini (ahaha.. kuinka mielenkiintoinen fakta >: D) on mintunvihreä, mutta rakastan oikeastaan lähes kaikkia sinisen sävyjä. Pidän myös punaisen sävyistä, mutta ihmettelen silti, että miksi ostan niin paljon vaaleanpunaisia ja pinkkejä vaatteita (tai elektroniikkaa).
5) Minulla on maailman paras veli, jonka kanssa olen viettänyt aikaa pikku kakarasta asti. Joskus pienempänä kaverit ihmetteli, että miten ihmeessä me kehdataan hengata yhdessä..:--D
6) Nyt menee jo vaikeaksi! Ööm, olen hyvin epäromanttinen ihminen - lähes kyyninen rakkauden suhteen. En pidä rakkaustarinoista, enkä usko rakkauteen ensisimäyksellä. Johtuu ehkä eniten siitä, etten ole koskaan todella ollut ihastunut/ rakastunut.
7) En osaa laskea kertolaskuja kunnolla. Ainoastaan viitosen ja kakkosen kertotaulut olen oppinut kunnolla, muiden eteen joudun vieläkin näkemään kovasti vaivaa.. Johtuen siitä, etten ala-asteella viitsinyt niitä opiskella vaan lunttasin lähes jokaisessa kertotaulu pistarissa. >: P

Ja sitten siihen vaikeampaan osuuteen! Nimittäin nyt pitäisi antaa palkinto eteenpäin, enkä ole ihan varma, kenelle kaikille sen antaisin. Useammat, joille haluan palkinnon antaa, ovat sen varmaankin aika moneen otteeseen saaneet... Tiinalle annan palkinnon, koska kyseisen blogin lukeminen saa aina hyvälle tuulelle: hän on kaunis ja käyttää ihania vaatteita. : ) Noora saa palkinnon, koska on yksi kauneimmista tietämistäni ihmisistä ja pitää aivan ihanaa blogia. Ja viimeiseksi (muttei vähimmäksi!) annan palkinnon minun ihanaiselle Karpolleni, koska rakastan Karpon blogin elämänmyönteistä asennetta ja tykkään hänen tyylistään kovinkin paljon.. :-) ♥ Hih, toivottavasti kukaan ei hermostunut, kun joutuu tämän tekemään. :P

3 kommenttia:

  1. Oij♥ Kiitos kulti kauniista kehuista blogiani kohtaan, blogini kiittää!

    VastaaPoista
  2. Voi matkia! Or is it just great minds think alike..? Mutta; mulla on myös intenssiivinen perhospelko, ja oon myös piirtänyt tatuoinnin sen kunniaksi itselleni. Siipitatskat mulla on jo niin selkään tuo ei tosiaan tule

    VastaaPoista
  3. Karpo: Hihih ;-)

    Kafi: Oi, onneksi en ole ainoa, joka noita perhosia pelkää! :') Mulla on niin suuri kiintymys siipiin, että oli pakko keksiä jonkunlainen versio niistäkin.. :D

    VastaaPoista