perjantai 24. toukokuuta 2019

Voikukkapellolla

Hei! Heräsin tänään jo viideltä (aamuvirkun ongelmia), joten ajattelin tulla postailemaan muutamia eilen otettuja kuvia. Annetaan kesäisen tunnelman puhua puolestaan, joten en hirveästi kirjoittele tällä kertaa. ;-)
 
''Vei maailma mua optiseen harhaan
Itkin niin monta vuotta turhaan
Kun tänään katsot mua, näät miten säteilen
Vaikka tää ois päivä viimeinen, päivä viimeinen

Aina kun mä päädyin optiseen harhaan
Mä valitsin mun negatiivikuvista parhaan
käänsin sen ylösalas, silloin värit näin
Hymyilin kokoajan, sä katoit vaa väärinpäin
ja nykyään mun auraan mahtuu kaikki maailman värit''

PYHIMYS, SAIMAA - OPTINEN HARHA
Parhaassa seurassa tottakai <3
 
Otettiin tosiaan Karoliinan kanssa eilen kesäisiä kuvia ja tykkäsin näistä kerrankin tosi paljon. :-) Olen ihan hullaantunut kuvien tummaan huulipunaan, jota voisin käyttää vaikka joka päivä! Päällä on ihan vaan kirpparilta ostettu mekko, kauan sitten H&M:ltä hankittu t-paita, jonka olen tuunannut, sekä Vanssin keltaiset kengät. Kuvailun jälkeen istuttiin vielä Kotikolossa kahvittelemassa, eikä mikään voita ystävien seurassa vietettyä aikaa. <3
Huomenna olen menossa miittiin Helsinkiin ja se kyllä jännittää ihan tosi paljon! Näen ihmisiä, joihin olen tutustunut netin kautta, mutta joita en ole vielä tavannut aikaisemmin livenä. Eiköhän se hyvin mene! Sitten onkin muuten jo lähtö Venäjälle, joten palailen varmaan kirjoittamaan varmaan sen jälkeen. :-)

8 kommenttia:

  1. Upeita kuvia ja värejä! ps. pyhimyksen ja saimaan albumi on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos ❤️ samaa mieltä, ihan tosi onnistunut albumi! Etenkin tuo Mustarastaan laulu viemärissä ja Optinen harha 😏

      Poista
  2. Ihania kuvia, vaikutat onnelliselta ja se saa mut hymyileen. <3 Toivottavasti oikeasti voit siis hyvin ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos ❤️ ainakin kuvien ottohetkellä olin tosi onnellinen 😊

      Poista