sunnuntai 30. lokakuuta 2011

This is Halloween and how we do it ;--)

Halloweenia on nyt sitten tullut juhlittua ihan kahteen otteeseen ~ perjantaina Annan luona med Anna, Hilla, Jasmin, Atte ja Emma ~ ja lauantaina meillä vähän isommalla porukalla! Ja hauskaa on ollut, uskokaa tai älkää, mikäli nyt mitään näistä kuvista voi päätellä! :---)

Annan luovuus pääsi selkeästi esiin noiden hampaiden kanssa!
Boolissa lillui kaunis sininen käsi...
Elämäni ensimmäiset hevoset, joita oikeasti pidin suloisina!
Annan koti oli ehkä joku upein ikinä näkemäni - ja ulkona oli ihan aavemaisen kaunista..
Eli illan ohjelmana oli jutella ja katsoa kauhuelokuvia - ja hauskaa oli! :-D Muut jäi vielä yöksi, mutta minulla oli siinä vähän muuta ohjelmaa, joten viivyin vain yhteentoista. Katsottiin joku aika höntti kauhuelokuva, mutta katsoin sitä ihan kauhuissani koska luulin pelkääväni yöllä... Loppujen lopuksi en sitten pelännytkään enää kotiin päästyäni. Varmaan ne ihmiset ja Annan kodin ilmapiiri oli jotenkin uhkaavia, eiku.. XD

Halloween partyt Mervin luona 29.10.2011

Juhlat alkoivat eilen kuuden jälkeen ja jatkuivat aamun pikkutunteihin asti! Paikalla oli (apua en edes varmaan muista kaikkia! D8) Karpo, Nita, Anna, Atte, Jasmin, Oona, Essi, Essin kaveri, Jupa, Laura, Katri, Jenna, Daniela ja Jenni ja Makkokin vieraili alkuillasta! ;-) Musiikkina toimi kaikki mahdollisimman outo, eikä siinä vielä kaikki...

Silmämunaboolia
Matokakkua
Lakritsimuffineita ja omarsormia
Joo, eli myönnettäköön, että päästin vähän mielikuvituksen valloilleen keittiössä.. :--D


Tein myös suurella vaivalla kurpitsapiirakkaa, jota varten koversin kaksi kurpitsaa ja jonka tekemiseen meni kenties eniten aikaa, mutta unohdin tietysti napata siitä yhtään kuvia! XDD

Karpon kanssa valmisteltiin jo muutama tunti ennen vieraiden tuloa ja napsittiin mm. kuvia ulkosalla.. :--D
Minä ja silmämunaboolia - mm, kuinka herkullista >: D
Karpo ja Makko-herra
Minä ja Jupa

Illan ohjelmaan kuului tietysti myös laulua! :--D Ja voin kyllä sanoa, että olisin saanut paremmat pisteet vaikka nauramalla koko biisin tai olemalla vain suosiolla hiljaa.. XD

Minä ja Anna (ja ihana vastavalo..)
Nita, Karpo ja minä
Heheh :--D Omppudrinkki ja syvälliset keskustelut....
Minä, Anna, Oona, Jasmin ja Atte
Minä ja - yllätys yllätys - Karpo! 8DD
Laura, Oona, Karpo ja minä

Oona ja minä

Eli tässä siis näin tiivistetyn asiallisesti ~ KIITOS KAIKILLE, JOTKA VAIVAUTUIVAT PAIKALLE! Oli hirmuhauska ilta! ♥ :----)


Joten näihin fiiliksiin on kai hyvä päättää syysloma ja palata iloisin mielin takaisin koulun penkille..! Pöh, ketä minä huijaan - mihin ihmeeseen loma katosi ja voisiko saada vielä yhden viikon lisää?! 8)))

7 kommenttia:

  1. Mä en ainakaan jaksais lomailla yhtään enempää,alkaa oleen jo...kröhöm...juomaputki päällä. Parempi vaan palata sivistyneesti koulun penkkiä kuluttaan

    VastaaPoista
  2. haaa oli kyllä mahtavaa, kiitos emännälle <3 (ja todellakin luovuus noiden hampaiden kanssa - not.) (ja hetkonen mitäs tossa lukee tossa terveiset-lapussa.....)

    VastaaPoista
  3. aaa kuulostaa hienolta, mäki haluun halloweenpartyt :------( !

    VastaaPoista
  4. AAA XDD eiij vitu noit joitain kuvia, huomaa etten oo ollu selvillä vesillä !!

    Oli kyllä niin mukavaa, että toistekin näissä merkeissä.

    VastaaPoista
  5. joo ei täs oikeesti voi muutaku toivoo parasta ja pelätä pahinta .___.
    ja sinä ite ihanuuus kiitos tosta kommentista <3

    tee applejack, blogger vammattaa taas :<

    PS ! mun pitää tulla näyttää niskalävistyksii ensviikol lahes siin liikkees mis kävin ottaa ne ni ni vois vaikka törmäillä sit? c:

    VastaaPoista
  6. ..........ja sit toi kommentti tuli kumminki iha nimel vaik luulin ettei se salee onnistu :--(

    VastaaPoista
  7. Se_perinteinen: Hahah, kyllä mulle olisi hyvin riittänyt sivistystä ilman koulun apuakin.. XD

    taisuke: Kiitos kiitos, oli mahtavaa! :--) Ne oli ihanat hampaat ♥ ... >: D

    APPLEJACK: Hih, kutsun siutkin seuraaviin! 8D
    Pidetään peukut pystyssä, että kyllä kaikki hyvin menee! ♥ Joko meni jo, vai vieläkö voidaan nähdä? ; )

    VastaaPoista