torstai 29. syyskuuta 2011

''Vois tehdä yhden jos toisen laulunkin siitä, kuinka kuollut on mun kaupunki''

Täällä taas ~ jopa ennen tavaksi muodostunutta viikon postaustaukoa! :-) Syykin tähän on kyllä aika selkeä: koeviikon koulupäivät on ollut sitä, että pyörähdät tekemässä kokeen, käyt valmistelussa ja lähdet vaikkapa kaupungille shoppailemaan. Tänään ei ollut koetta, eikä valmistelua, joten olen laiskotellut kotona ja yrittänyt edes vähän lukea viimeiseen kokeeseen, jotka täytyisi käydä huomenna tekemässä. Kokeet ovat olleet yllättävän helppoja tosin nyt kun sanon tämän niin ne menee taatusti penkin alle, mutta yksi iso miinus tässä tietysti täytyy olla: sairastuin pari päivää sitten oikein kunnolla flunssaan! Eilen olin ihan poikki ja tyhjensin kaupat kuvionenäliinoista (hieno neiti ei normaaleja käytä, ei vaan! XDD), mutta tänäänpä iskikin kunnon kuume, kurkkukipu ja muut mukavat sivulliset. Vaivoin jaksoin edes elokuvaa katsoa! D8


Eilen kävin koulussa vain tekemässä historian kokeen, eli olin siellä vain yhdeksästä puoli yhteentoista. Kokeen jälkeen lähdin kaupungille kuluttamaan aikaa, sillä olin luvannut tavata porukoita siellä neljän jälkeen. No, yllättäen Karpo lähtikin seuraksi yhden luokkalaisensa (Jennin, joka taitaa olla lukijani! >: D) kanssa ja mentiin torille katsomaan Raappanan ilmaiskonserttia. Raappana oli aivan mahtava! ♥ Ei olisi mitenkään uskonut, että ilmaiskeikka voisi olla noin uskomaton, mutta KYLLÄ VAIN ~ !


Torin tapahtuma oli muuten Salpauksen avaamisen kunniaksi järjestetty ja siellä esiintyi muutamia koulun omia oppilaita. Oikeastaan kaikki esiintyjät olivat yllättävän hyviä, mutta ehdoton tähti oli Saku, joka esitti tanssin, jolla oli voittanut jonkun kilpailun aikaisemmin. :--) Oli mahti keikka noin kaikenkaikkiaan, vaikka sen jälkeen olikin aika uupunut olo (kiitos flunssan) ja korkokengillä koko päivän seisottua päkiöitä särki ihan tajuttomasti! D: Jatkettiin vielä Sokokseen, jossa istuskeltiin ryystämässä kahvia ja suunnittelemassa, mihin kukakin matkaansa jatkaa.


Minun matkanihan jatkui siis porukoiden kanssa kiertelemään - oltiin jonkun aikaa Sokoksella ja käytiin Jämerällä ostamassa lukiokirjoja. Ostin kauan suunnittelemani vihreät sukkahousut, joita en tietenkään muistanut kuvata, pinkin topin, ihan basicin mustan pitkähiaisen ja vihkoja uusia aineita varten. :--)


En saanut sitä hiusten blondaamisideaa päästäni, joten pakkohan sitä jotain oli lähteä heti kokeilemaan! Laitoin vain otsiksiin uutta väriä, mutta joskus sekin riittää, sillä tykkään näistä ihan ehdottoman paljon. ♥ Myöhemmin tulee varmaan parempaa kuvaa, sillä olin suunnitellut ottaa kuvia tänään, mutta..


Voih, olen kerrassaan hullaantunut syksystä! Kyllä, vieläkin, vaikka flunssa ja säiden kylmeneminen ovatkin hieman uskoa koetelleet. :--) Olen ihastunut sellaisiin väreihin, jota en ole koskaan aikaisemmin arvostanut (esim sinapinkeltainen ja sammaleenvihreä) ja sen tähden onkin täytynyt ostella ahkerasti uusia vaatteita ja kynsilakkoja. Mutta nyt täytyy kai mennä lukaisemaan läpi huomista koealuetta... Puuh.

6 kommenttia:

  1. Pitää men kuvaamaa sunkaa uusia bannereita!! MUlla on ideoita ;)))

    VastaaPoista
  2. Kyllä,oon sun lukijas :P Pakkohan mun on suakin stalkata =P

    VastaaPoista
  3. P.S.
    Sitä paitsi Karpo kerto,ett sä tuut äärettömän onnelliseks uusista lukijoista...

    VastaaPoista
  4. Hei kiitos kommentista <33 :) Mä oon lukenu sun blogii tosi kauan ja sinäkin vaikutat niin ihanalta ihmiseltä! Kannattaa oikeesti alkaa syömään enemmän ja enemmän vähitellen, koska ei oo todellakaan kivaa ku aina on kylmä, hiukset tippuu ja kynnet lohkee ja kaikkee tyhmää. Ei olis kivaa kuolla kohta tän taudin takia :( Nyt ku oon syöny vähä enemmän niin oon paljon iloisempi :) Voin lisää sut hei irc-galleriassa kaveriks!! <33 :D

    VastaaPoista
  5. oi hei syksy on niin ihana ! varsinki nyt ku on ollu viel lämpimiä päiviä♥ ja lukionörtti tunnustautuu täälläkin, enkku ja saksa meni hyvin (ja nytkun sanon noin niin vitonen tulee ihanvarmasti....), ruotsinkoe meni lottona ja ttn kokeen lintsasin. kuviksesta tulee ainakin ysi, siitä oon varma :--) ja kiva toi vaalee sun hiuksissa c:

    VastaaPoista
  6. Karpo: Hihihi, mentiin jo. >: DD

    Se_perinteinen: Hih, niin huomasin. :--) Uudet lukijat on aina ihana asia ja piristää takuulla huonommankin päivän ♥

    Tinkerhell: Oi, ihana kuulla. :-) Syöminen on todellakin sen arvoista, koska anoreksian kanssa eläminen ei ole mitään elämää ensinkään. Elämä on pienen ahdistuksenkin arvoista. ♥

    APPLEJACK: No niimpä! On niin ihana, kun voi nauttia ruskasta, mutta on silti lämmintä. ♥ Hih, uskon että kaikki sun kokeet menivät hyvin (siis ne mihin vaivauduit paikalle! XD). :--) Mulla taisi mennä flunssan takia kuviksen koe vähän penkin alle, kun istuin siellä tyhmänä ja tuijotin välillä eteeni tajuamatta mitään.. XDD Hih, kiitos, kumma miten näinkin pienellä jutulla saa niin paljon ''muutosta'' aikaan!

    VastaaPoista