maanantai 13. kesäkuuta 2011

Yksi haaste tehtäväksi! :-)

Sain pari päivää sitten Ompulta-> tästä osoitteesta haasteen kertoa neljä hyvää asiaa itsestäni ja sitten vielä kiikuttaa haaste eteenpäin neljälle, jos siis ymmärsin oikein. :--D Joten tässä sitä nyt tulee:

Neljä asiaa, joista pidän itsessäni:


1. Kirjoittaminen on yksi ainoista asioista, joissa kuvittelen oikeasti olevani hyvä. Kirjoitan paljon, lähes päivittäin, ja tälläkin hetkellä minulla on projektina kirjoittaa valmiiksi yksi tarina. Olen kirjoittanut kyseistä tarinaa jo aika pitkään, mutta olen silti saanut aikaiseksi vain alle 50 sivua ~ mutta hehheh, ehkä laatu korvaa määrän? >: P Tukea kirjoittamiseen olen saanut opettajilta, jotka ovat kehuneet kirjoituksiani hyviksi ja antaneet niistä sitä mukavaa kaksinumeroista arvosanaa. :-) 


2. Silmiäni on kehuttu usein jo pienestä asti, koska ne ovat kuulemma isot ja niissä on jonkun sanoja lainatakseni säleitä, kuin meressä.. Siinä on se minun ulkonäköni paras asia, mutta tykkään kyllä huulistanikin. :-D


3. Hm, nyt menee jo vähän vaikeaksi.. :-D Luonne. Yritän parhaani mukaan tulla toimeen kaikkien ihmisten kanssa, koska uskon yhtä hiukan naiivisti siihen, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. En siis tuomitse ihmisiä helposti, vaan yritän ymmärtää esimerkiksi sitä, mikä ihmisellä on mennyt elämässä vikaan, jos hän purkaa sitä haukkumalla muita jne. Lisäksi olen aika sosiaalinen, rakastan puhumista ja kaiken maailman juttuja ystävien ja kavereiden kanssa ~ osaan siis avata suuni, mutta kuuntelen keskusteluissa (ainakin toivon näin..) myös muita. :' )


4. Öh, olen myös ihan hyvä leipomaan, piirtämään, kutomaan, maalaamaan yms. :-D Mutta en siis mikään lahjakkuus...

Seuraavaksi voisin lähettää haasteen eteenpäin, mutta luulenpa, että melkein kaikki ovat tämän jo tehneet? :o Muttamutta, kaikki jotka eivät ole tehneet ja lukiessaan tätä haluavat tehdä, on nyt haastettu! :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti